Короткий опис(реферат):
Мета роботи – визначити організаційні засади маркетингової діяльності у сучасному спорті, охарактеризувати особливості застосування маркетингу спортивними клубами в Україні. Завдання: 1. На основі аналізу спеціальної літератури визначити стан наукової розробки проблем організації маркетингової діяльності у сучасному спорті. 2. Визначити головні підходи до організації маркетингової діяльності в спортивних клубів різних країн. 3. Охарактеризувати зміст та структуру маркетингової діяльності сучасних спортивних клубів. 4. Визначити особливості застосування маркетингу спортивними клубами в Україні. 5. Розробити практичні рекомендації вітчизняним футбольним клубам щодо організації їх маркетингової діяльності. Об'єкт дослідження – маркетинг як ринковий механізм управління діяльністю сучасних спортивних клубів. Предмет дослідження – організація маркетингової діяльності спортивних клубів в Україні та зарубіжних країнах.
Бібліографічний опис:
Коновальчук, В. Ю. Організація маркетингової діяльності спортивних клубів : кваліфікаційна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 017 «Фізична культура і спорт», освітньою програмою «Менеджмент у спорті» / Владислав Юрійович Коновальчук. - Київ: НУФВСУ, 2023. – 76 с.