Аннотации:
У статті розглядається
вплив факторів навчання і поведінко-
вих факторів на здоров’я та адаптив-
ність дітей шкільного віку.
Об’єкт і методи. У статті наведено
результати досліджень впливу
поведінкових факторів та чинників
навчання на здоров’я дітей шкільного
віку за підсумками виконання трьох
НДР у лабораторії соціальних
детермінант здоров’я дітей за
2017-2022 роки. Для збору даних
використовували опитувальники
QAPACE, Q-RAPH, GPAQ і RCADS-P-25.
Вимірювали антропометрично-
фізіологічні та психологічні параметри
для оцінки здоров’я, розраховували
комплексні показники та аналізували
поведінкові фактори. Статистичний
аналіз здійснювався за допомогою
пакетів STATISTICA 8.0 та IBM SPSS
STATISTICS 26.
Описание:
Гозак С. В., Єлізарова О. Т., Стакевич Т. В., Парац А. М. Вплив чинників навчання та режиму дня на здоров'я школярів: результати наукових досліджень лабораторії соціальних детермінант здоров'я дітей за 2017-2022 роки / С. В. Гозак, О. Т. Єлізарова, Т. В. Стакевич, А. М. Парац // ENVIRONMENT & HEALTH. - 2023. - №3. - С.62-69.