Abstract:
В статті проаналізована сутність освітнього виміру спортивної діяльності як архетип нової форми культури в складній структурі соціальних
цінностей постіндустріального суспільства. Доведено, що цінності є, по-перше, регуляторами та координаторами освітнього процесу, а також
чинниками, що програмують процес спілкування
як педагога з учнями, так і тренера зі спортсме-
нами, по-друге, цінності слід розуміти у якості
пріоритетного підґрунтя організації та функціо-
нування освітнього процесу. Доведено, що соціалі-
зація спортсмена багато в чому здійснюється на
міцному фундаменті дотримання таких наріжних
цінностей спортивної діяльності як краса, гар-
монія, сила та досконалість фізично та духовно
здорового тіла, що детермінують те, що якраз
фізкультурна освіта виконує суттєву роль у ста-
новленні й розвитку нерозривної єдності духовного
та тілесного в особистості.
Description:
Пінчук Є. А., Олексин І. Я. Освітній вимір спортивної діяльності у структурі соціальних цінностей постіндустріального соціуму / Є. А. Пінчук, І. Я. Олексин // Гілея: науковий вісник. - Київ, 2022. - Вип. 167/168. - С. 16-21.