Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Маслова, Олена | |
dc.contributor.author | Шахліна, Лариса | |
dc.contributor.author | Богданович, Лариса | |
dc.contributor.author | Коломієць, Тетяна | |
dc.contributor.author | Гопей, Максим | |
dc.contributor.author | Маслова, Олена | |
dc.date.accessioned | 2023-02-02T18:45:04Z | |
dc.date.available | 2023-02-02T18:45:04Z | |
dc.date.issued | 2022-08-26 | |
dc.identifier.issn | 2709-2089 | |
dc.identifier.udk | http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/4115 | |
dc.description | Маслова О. В., Шахліна Л. Я-Г., Богданович Л. В., Коломієць Т. В., Гопей М. М. Реактивність організму школярів в умовах дистанційної форми навчання як ендоекологічний показник рівня їхнього здоров’я / О. В Маслова, Л. Я-Г Шахліна, Л. В Богданович, та ін. // Спортивна медицина, фізична терапія та ерготерапія . - № 2, 2022 . - С.59 -64. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розглядається вивчення складових реактивності організму школярів в умовах дистанційної форми навчання як ендоекологічного показника рівня їхнього здоров’я. Аналіз і узагальнення даних спеціальної науково-методичної літератури; моніторинг інформаційних ресурсів мережі Інтернет; метод систематизації; кон- тент-аналіз. Отримані у ході дослідження дані визначили стратегію формулювання проблематики питання дослідження реактивності організму школярів як визначальної основи їх адаптації до умов дистанційної освіти; окреслили визначення змісту і структури цього поняття та його імплементацію через системний аналіз до конкретизації основних напрямів дослідження; забезпечили вивчення сучасних поглядів, специфіки та особливостей формування здоров’я сучасної шкільної молоді та основних внутрішніх, ендоекологічних факторів впливу на процес адаптації дітей до специфічних умов дистанційної форми навчання. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Олімпійська література | uk_UA |
dc.subject | реактивність, ендоекологічний чинник, дистанційна освіта, дистанційна форма навчання, школярі, здоров’я. | uk_UA |
dc.subject | responsiveness, endoecological factor, distance education, distance form of learning, school students, health | uk_UA |
dc.subject | реактивність | uk_UA |
dc.subject | ендоекологічний чинник | uk_UA |
dc.subject | дистанційна освіта | uk_UA |
dc.subject | дистанційна форма навчання | uk_UA |
dc.subject | школярі | uk_UA |
dc.subject | responsiveness | uk_UA |
dc.subject | endoecological factor | uk_UA |
dc.subject | distance education | uk_UA |
dc.subject | distance form of learning | uk_UA |
dc.subject | school students | uk_UA |
dc.subject | health | uk_UA |
dc.title | Реактивність організму школярів в умовах дистанційної форми навчання як ендоекологічний показник рівня їхнього здоров’я | uk_UA |
dc.title.alternative | Responsiveness of the body of school students in the distance learning settings as an endoecological indicator of their health level | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |