Abstract:
У статті розглядається вивчення складових реактивності організму школярів в умовах дистанційної форми навчання як ендоекологічного показника рівня їхнього здоров’я. Аналіз і узагальнення даних спеціальної науково-методичної літератури; моніторинг інформаційних ресурсів мережі Інтернет; метод систематизації; кон-
тент-аналіз.
Отримані у ході дослідження дані визначили стратегію формулювання проблематики питання дослідження реактивності організму школярів як визначальної
основи їх адаптації до умов дистанційної освіти; окреслили визначення змісту і структури цього поняття та його імплементацію через системний аналіз до конкретизації основних напрямів дослідження; забезпечили вивчення сучасних поглядів, специфіки та особливостей формування здоров’я сучасної шкільної молоді та основних внутрішніх, ендоекологічних факторів впливу на процес адаптації дітей до специфічних умов дистанційної форми навчання.
Description:
Маслова О. В., Шахліна Л. Я-Г., Богданович Л. В., Коломієць Т. В., Гопей М. М. Реактивність організму школярів в умовах дистанційної форми навчання як ендоекологічний показник рівня їхнього здоров’я / О. В Маслова, Л. Я-Г Шахліна, Л. В Богданович, та ін. // Спортивна медицина, фізична терапія та ерготерапія . - № 2, 2022 . - С.59 -64.