dc.contributor.author |
Маслова, Олена |
|
dc.contributor.author |
Шахліна, Лариса |
|
dc.contributor.author |
Богданович, Лариса |
|
dc.contributor.author |
Коломієць, Тетяна |
|
dc.contributor.author |
Гопей, Максим |
|
dc.contributor.author |
Маслова, Олена |
|
dc.date.accessioned |
2023-02-02T18:45:04Z |
|
dc.date.available |
2023-02-02T18:45:04Z |
|
dc.date.issued |
2022-08-26 |
|
dc.identifier.issn |
2709-2089 |
|
dc.identifier.udk |
http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/4115 |
|
dc.description |
Маслова О. В., Шахліна Л. Я-Г., Богданович Л. В., Коломієць Т. В., Гопей М. М. Реактивність організму школярів в умовах дистанційної форми навчання як ендоекологічний показник рівня їхнього здоров’я / О. В Маслова, Л. Я-Г Шахліна, Л. В Богданович, та ін. // Спортивна медицина, фізична терапія та ерготерапія . - № 2, 2022 . - С.59 -64. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розглядається вивчення складових реактивності організму школярів в умовах дистанційної форми навчання як ендоекологічного показника рівня їхнього здоров’я. Аналіз і узагальнення даних спеціальної науково-методичної літератури; моніторинг інформаційних ресурсів мережі Інтернет; метод систематизації; кон-
тент-аналіз.
Отримані у ході дослідження дані визначили стратегію формулювання проблематики питання дослідження реактивності організму школярів як визначальної
основи їх адаптації до умов дистанційної освіти; окреслили визначення змісту і структури цього поняття та його імплементацію через системний аналіз до конкретизації основних напрямів дослідження; забезпечили вивчення сучасних поглядів, специфіки та особливостей формування здоров’я сучасної шкільної молоді та основних внутрішніх, ендоекологічних факторів впливу на процес адаптації дітей до специфічних умов дистанційної форми навчання. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Олімпійська література |
uk_UA |
dc.subject |
реактивність, ендоекологічний чинник, дистанційна освіта, дистанційна форма навчання, школярі, здоров’я. |
uk_UA |
dc.subject |
responsiveness, endoecological factor, distance education, distance form of learning, school students, health |
uk_UA |
dc.subject |
реактивність |
uk_UA |
dc.subject |
ендоекологічний чинник |
uk_UA |
dc.subject |
дистанційна освіта |
uk_UA |
dc.subject |
дистанційна форма навчання |
uk_UA |
dc.subject |
школярі |
uk_UA |
dc.subject |
responsiveness |
uk_UA |
dc.subject |
endoecological factor |
uk_UA |
dc.subject |
distance education |
uk_UA |
dc.subject |
distance form of learning |
uk_UA |
dc.subject |
school students |
uk_UA |
dc.subject |
health |
uk_UA |
dc.title |
Реактивність організму школярів в умовах дистанційної форми навчання як ендоекологічний показник рівня їхнього здоров’я |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Responsiveness of the body of school students in the distance learning settings as an endoecological indicator of their health level |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |