Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Лендел Іван Іванович | |
dc.date.accessioned | 2023-02-01T13:49:57Z | |
dc.date.available | 2023-02-01T13:49:57Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.udk | http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/4108 | |
dc.description | Лендел І. І. Історичні аспекти розвитку та становлення кіберспорту: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра: спец. 017 - «Фізична культура і спорт», освітньою програмою «Кіберспорт (eSports) / Іван Іванович Лендел. - Київ: НУФВСУ, 2022. - 71 с. | uk_UA |
dc.description.abstract | У теперішній час відбувається формування цифрової економіки, яка ґрунтується на цифрових технологіях, пов'язана з електронним бізнесом та електронною комерцією, та передбачає вироблення й збут цифрових товарів і послуг цифровою валютою. У рамках становлення цифрової економіки розпочалося становлення кіберіндустрії, однин із її найбільш значних складових став кіберспорт. Кіберспорт являє собою індивідуальні чи командні змагання на основі спеціальні відібраних відеоігор, що унеможливлюють випадкову перемогу. Фахівці визначають кіберспорт як інноваційний вид спорту, спрямований на організацію та проведення спортивних змагань на основі комп’ютерних ігор, де кіберспортсмени – професійні гравці, що заробляють кошти за рахунок участі у турнірах. На тлі доступності комп'ютерних онлайн-ігор як засобів розваги та спілкування та збільшення ринку додаткових ігрових послуг, віртуальних торгових майданчиків, темп розвитку ігрової індустрії пришвидшився, а продажі комп’ютерних ігор із 1998 по 2019 роки зросли в 2,9 разів і склали 119,6 млн. дол. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | розвиток кіберспорту | uk_UA |
dc.subject | становлення кіберспорту | uk_UA |
dc.subject | історичні аспекти | uk_UA |
dc.title | Історичні аспекти розвитку та становлення кіберспорту | uk_UA |
dc.type | Master's degree | uk_UA |