Система змагань в кіберспорті

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Бондар М. С.
dc.date.accessioned 2023-01-25T17:08:56Z
dc.date.available 2023-01-25T17:08:56Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.udk http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/4083
dc.description Бондар М. С. Система змагань в кіберспорті: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра: за спец.: 017 "Фізична культура і спорт", освітньою програмою «Кіберспорт (eSports)» / Максим Сергійович Бондар. - Київ: НУФВСУ, 2022. - 101 с. uk_UA
dc.description.abstract Магістерська робота присвячена темі змагань в кіберспорті. Аналіз літературних даних та мережі Інтернет свідчить про зростання популярності кіберспорту та підвищення зацікавленості серед гравців та глядацької аудиторії до змагань найвищого рівня з великим призовим фондом. Недостатність чи відсутність наукових розробок цього напрямку обумовлює актуальність досліджень. Система змагань в кіберспорті має свою екосистему, до якої входять кваліфіковані гравці; аматорські та професійні команди, які беруть участь у змаганнях з провідних дисциплін кіберспорту; організатори події; вболівальники; розробники відеоігор; транслятори; спонсори та інші суб'єкти (зокрема, рекламодавці). Характерними ознаками системи змагань в кіберспорті визначено: наявність мережі Інтернет, спільну взаємодія зі змагальним середовищем, неможливість відриву від змагального середовища в процесі змагання, реальний час; відсутність контакту між гравцями і командами. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher НУФВСУ uk_UA
dc.subject кіберспорт uk_UA
dc.subject Інтернет uk_UA
dc.subject змагання uk_UA
dc.title Система змагань в кіберспорті uk_UA
dc.type Master's degree uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись