Abstract:
Мета: проаналізувати та обґрунтувати необхідність упровадження елементів спортивного тренування та спортивних ігор у фізичне виховання дітей старшого дошкільного віку.
Матеріал і методи: аналіз науково-методичної літератури та нормативних документів, опитування, анкетування, пе-
дагогічне спостереження, тестування.
Результати: з’ясовано ставлення до спортивно-орієнтованого фізичного виховання дітей, їхніх батьків, вихователів;
наведено результати тестування рухових здібностей старших дошкільників і обґрунтовано необхідність упровадження
спортивно-орієнтованого фізичного виховання у навчально-виховний процес дошкільних навчальних закладів.
Висновки: результати дослідження стану здоров’я, опитування дітей старшого дошкільного віку спонукають до засто-
сування елементів спортивного тренування та спортивних ігор як альтернативу традиційному фізичному вихованню у
навчально-виховному процесі дошкільних закладів, що є найбільш ефективним засобом оздоровчого впливу на організм дитини та сприяє формуванню у дітей мотивів і стимулів до занять фізичною культурою і спортом.