Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Петренко Г. В. | |
dc.date.accessioned | 2018-02-23T09:34:36Z | |
dc.date.available | 2018-02-23T09:34:36Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.udk | http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/401 | |
dc.description | Петренко Г. В. Визначення передумов для впровадження спортивно-орієнтованих технологій у фізичне виховання дітей 5–6-річного віку в умовах дошкільного навчального закладу / Г. В. Петренко // Слобожанський науково-спортивний вісник. – 2016. – № 1(51). – С. 61–66. УДК 37.037 | uk_UA |
dc.description.abstract | Мета: проаналізувати та обґрунтувати необхідність упровадження елементів спортивного тренування та спортивних ігор у фізичне виховання дітей старшого дошкільного віку. Матеріал і методи: аналіз науково-методичної літератури та нормативних документів, опитування, анкетування, пе- дагогічне спостереження, тестування. Результати: з’ясовано ставлення до спортивно-орієнтованого фізичного виховання дітей, їхніх батьків, вихователів; наведено результати тестування рухових здібностей старших дошкільників і обґрунтовано необхідність упровадження спортивно-орієнтованого фізичного виховання у навчально-виховний процес дошкільних навчальних закладів. Висновки: результати дослідження стану здоров’я, опитування дітей старшого дошкільного віку спонукають до засто- сування елементів спортивного тренування та спортивних ігор як альтернативу традиційному фізичному вихованню у навчально-виховному процесі дошкільних закладів, що є найбільш ефективним засобом оздоровчого впливу на організм дитини та сприяє формуванню у дітей мотивів і стимулів до занять фізичною культурою і спортом. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Слобожанський науково-спортивний вісник | uk_UA |
dc.subject | дошкільне виховання | uk_UA |
dc.subject | спортивно-орієнтовані технології | uk_UA |
dc.subject | діти старшого дошкільного віку | uk_UA |
dc.title | Визначення передумов для впровадження спортивно-орієнтованих технологій у фізичне виховання дітей 5–6-річного віку в умовах дошкільного навчального закладу | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |