Факультет заочного навчання: Recent submissions

  • Попова О. Б. (Практична філософія, 2015)
    Епоха Модерну просякнута чутливою тілесністю, що вже дозріла для вираження власної свободи, але ще не насмілилась вирватись назовні і проявити себе відкрито. Ці особливості знайшли своє виявлення як у повсякденному житті, ...
  • Попова Оксана (Спортивний вісник Придніпров'я, 2013)
    В статье рассматривается парадигма борьбы за здоровье и здоровый образ жизни в Киеве и на Киевщине в XIX-XX веках. Подчеркнута необходимость комплексного взгляда на проблему развития физической культуры и здорового образа ...
  • Попова О. Б. (Практична філософія, 2015)
    Підкреслюється необхідність нових теоретико-практичних конострукцій гносеологічної рефлексії щодо спорту, тілесності, фізичної культури, соціально-філософське осмислення інституту спорту як соціального ліфту, визначення ...
  • Попова О. Б. (Гілея: наук. вісн., 2013)
    В статті розглядається проблема виховання нової особистості в умовах модернізаційних сучасних процесів. Підкреслюється необхідність актуалізації ролі учителя в сучасному освітньому процесі з позицій комунікативної філософії, ...
  • Олексин Ігор (Молода спортивна наука України: зб.наук. пр., 2007)
    В статті йдеться про необхідність модернізації категоріально- понятійного апарату науки фізичного виховання і спорту за допомогою сучасної комунікативної філософії, що дозволило б, вибудувати в один понятійно-смисловий ...
  • Смоляр И. И.; Ковальчук В. И.; Воронков О. В. (Вісник Запорізького національного університету, 2012)
    Знание особенностей мотивационого состояния спортсмена-дефлимпийца в баскетбольной команде перед соревнованиями позволит тренеру своевременно применять адекватные методы по его регуляции и эффективно управлять деятельностью ...
  • Пінчук Є. А. (Вісник Житомирського державного університету ім. І. Франка, 2012)
    Статтю присвячено філософському розгляду феномена університетської освіти, розвитку ідеї університету та його соціального виміру, починаючи з доби європейського Середньовіччя. Доведено, що примат ідеї "ліберальної" освіти ...
  • Пінчук Є. А. (Вісник Національного технічного університету України "КПІ", 2010)
    У статті розглянуто закономірності розвитку педагогічної діяльності, як цілісної системи, що складається з таких елементів як еталон фахівця, діяльність «об'єкта», діяльність суб’єкта, діяльність педагога. Даний аналіз ...
  • Пінчук Є. А. (Вісник Житомирського державного університету ім. І. Франка, 2014)
    Статтю присвячено філософському розгляду основних тенденцій розвитку технічного та класичного університетів. У діяльності технічних університетів простежується тенденція гуманізації освіти і роль технічної інтелігенції у ...
  • Пінчук Є. А. (Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка . - 2012. - Вип. 65. - С. 46-52, 2012)
    Проведене дослідження розглядає формування правової культури особи як планомірний, керований, організований, систематичний і цілеспрямований процес дії на особу всієї сукупності форм, засобів і методів, наявних в арсеналі ...
  • Пінчук Є. А.; Колядич Е. В. (Гілея: науковий вісник, 2017)
    Розглядаються проблеми становлення і сучасного розвитку фізкультурно-спортивного світогляду в якості смилотворчої культурологічної його цінності. Йдеться про необхідність формування привабливого ставлення до спорту та ...
  • Пінчук Є. А. (Практична філософія, 2015)
    В статті фіксується роль концепту «спортсмен» в його когнітивній представленості в смисловій концептосфері сучасної культури. Концепт і образ спортсмена складні за своєю структурою та представленістю в людській свідомості ...
  • Пінчук Є. А. (Вісник Житомирського державного університету ім. І. Франка, 2011)
    Статтю присвячено філософському аналізові реалізації настанов Болонського процесу в аспекті регіонального вузу. Підкреслюється важливість автономності та академічної свободи кожного окремого університету. Обґрунтовується, ...
  • Пінчук Є. А. (Наука та наукознавство, 2008)
    У статті розглянуто питання реалізації Болонської декларації в українській вищій школі. Особливу увагу приділено питанням освоєння та використання європейської системи кредитних одиниць в її накопичувально-переводному ...
  • Пінчук Є. А. (Вісник Житомирського державного університету ім. І. Франка, 2011)
    У статті розглядаються особливості освіти, що сформувала ідеал особистості, укорінений і в сучасній європейській освітній культурі. Стверджується, що освітній ідеал Нового часу, істотною характеристикою якого є формування ...
  • Пінчук Є. А. (Вісник Національного технічного університету України “КПІ”, 2009)
    У статті висвітлено необхідність участі України в Болонському процесі, виявлення в рамках Болонської згоди проблеми модернізації вищої освіти. Наголошується на необхідності правильно оцінити умови, в яких опинилася ...
  • Пінчук Є. А. (Вісник Житомирського державного університету ім. І. Франка, 2013)
    Статтю присвячено філософському розгляду феномена сучасного університету з точки зору визначення та класифікації його основних функцій. Підкреслено, що специфіка сьогоденної рефлексії стосовно вищої освіти в філософській ...
  • Пінчук Є. А. (Теорія і практика управління соціальними системами, 2009)
    В статье освещаются основные проблемы образовательной системы Украины, затраги­ваются вопросы построения новой модели управления национальной образовательной системой, коррелирующей с инновационным характером видоизмененной ...
  • Пінчук Є. А. (Вісник Житомирського державного університету ім. І. Франка, 2010)
    Аналізується зміст модернізації системи вищої освіти в Україні; звертається увага на інформацію освіти як одного з найважливіших стратегічних напрямів, що забезпечує підвищення ефективності й технології навчання, моніторингу ...
  • Пінчук Є. А. (Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка, 2009)
    У статті аналізуються наступні основні проблеми. Само поняття модернізаціϊ, що сформувалося в певних історичних і соціокультурних умовах, наповнилося новим, відповідним цим умовам змістом і несло інший сенс. Тому, виводити ...