Аннотации:
Матеріал і методи: для реалізації поставленої мети нами були використані такі методи дослідження: аналіз
науково-методичної літератури, спеціальних нормативно-правових актів, що регулюють процес оцінювання
якості освіти та ресурси мережі Інтернет, соціологічне опитування в моніторинговому режимі, аналіз, синтез та
узагаль-нення отриманих даних, методи математичної статистики.
Результати: в опитуванні магістрів денної форми навчання кафедри фізичної терапії те ерготерапії
НУФВСУ взяли участь 164 студенти, середній вік досліджуваних склав 27,6±0,6 років, переважаючий рівень освіти
у студен-тів був – неповна вища освіта (диплом бакалавра) або закінчена вища освіта (вже отриманий диплом
магістра, але з іншої спеціальності). Можна сказати, що студенти магістерської програми кафедри фізичної
терапії та ерготера-пії НУФСУ в цілому задоволені якістю, наповненістю та методами викладання предметів
вищезгаданої програми. Недоліки, що відмітили студенти: проблеми з працевлаштуванням, низька якість
матеріалу деяких дисциплін, від-сутність або неможливість працювати із спеціальним обладнанням та
розбіжність в інформаційному наповненні теоретичних та практичних занять.
Висновки: використання засобів інформаційно-комунікаційних технологій під час проведення опитування та
обробки його результатів не лише підвищує ефективність комунікації між суб’єктами та об’єктами експертизи
(якість використання методу), а й забезпечує оперативність та наочність отримання її результатів
Описание:
Аналіз оцінювання якості навчального процесу студентами магістерської програми зі спеціальності 227.01 – Фізична терапія / Олена Лазарєва, Ірина Жарова, Римма Баннікова, Світлана Гаврелюк, Володимир Кормільцев, Вікторія Брушко // Слобожанський науково-спортивний вісник. - 2021. - № 1(81). - С. 79-88.