Аналіз оцінювання якості навчального процесу студентами магістерської програми зі спеціальності 227.01–Фізична терапія

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лазарєва, Олена
dc.contributor.author Жарова, Ірина
dc.contributor.author Баннікова, Римма
dc.contributor.author Гаврелюк, Світлана
dc.contributor.author Кормільцев, Володимир
dc.contributor.author Брушко, Вікторія
dc.date.accessioned 2022-04-28T15:04:58Z
dc.date.available 2022-04-28T15:04:58Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.udk http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/3801
dc.description Аналіз оцінювання якості навчального процесу студентами магістерської програми зі спеціальності 227.01 – Фізична терапія / Олена Лазарєва, Ірина Жарова, Римма Баннікова, Світлана Гаврелюк, Володимир Кормільцев, Вікторія Брушко // Слобожанський науково-спортивний вісник. - 2021. - № 1(81). - С. 79-88. uk_UA
dc.description.abstract Матеріал і методи: для реалізації поставленої мети нами були використані такі методи дослідження: аналіз науково-методичної літератури, спеціальних нормативно-правових актів, що регулюють процес оцінювання якості освіти та ресурси мережі Інтернет, соціологічне опитування в моніторинговому режимі, аналіз, синтез та узагаль-нення отриманих даних, методи математичної статистики. Результати: в опитуванні магістрів денної форми навчання кафедри фізичної терапії те ерготерапії НУФВСУ взяли участь 164 студенти, середній вік досліджуваних склав 27,6±0,6 років, переважаючий рівень освіти у студен-тів був – неповна вища освіта (диплом бакалавра) або закінчена вища освіта (вже отриманий диплом магістра, але з іншої спеціальності). Можна сказати, що студенти магістерської програми кафедри фізичної терапії та ерготера-пії НУФСУ в цілому задоволені якістю, наповненістю та методами викладання предметів вищезгаданої програми. Недоліки, що відмітили студенти: проблеми з працевлаштуванням, низька якість матеріалу деяких дисциплін, від-сутність або неможливість працювати із спеціальним обладнанням та розбіжність в інформаційному наповненні теоретичних та практичних занять. Висновки: використання засобів інформаційно-комунікаційних технологій під час проведення опитування та обробки його результатів не лише підвищує ефективність комунікації між суб’єктами та об’єктами експертизи (якість використання методу), а й забезпечує оперативність та наочність отримання її результатів uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Слобожанський науково-спортивний вісник uk_UA
dc.subject навчальний процес uk_UA
dc.subject студенти uk_UA
dc.subject опитування uk_UA
dc.subject фізична терапія uk_UA
dc.title Аналіз оцінювання якості навчального процесу студентами магістерської програми зі спеціальності 227.01–Фізична терапія uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу