Короткий опис(реферат):
Виходячи з пріоритетних напрямів державної політики України в галузі реформування охорони здоров’я, ми провели аналіз системи підготовки магістрів із фізичної терапії. Методи дослідження–аналіз й узагальнення досвіду підготовки фахівців із фізичної терапії в країнах Євросоюзу та нової освітньо-професійної програми й навчального плану для другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціалізацією 227.1 «Фізична терапія» кафедри фізичної терапії та ерготерапії НУФВСУ. Дослідження дало змогу виявити низку проблемних питань невідповідності програм професійної підготовки фізичних терапевтів в Україні вимогам Всесвітньої конфедерації фізичної терапії Європейського простору (ER-WCPT). Новий міжнародний освітнїй проект «Інноваційна реабілітаційна освіта–впровадження нових магістерських програм в Україні»(REHAB), який утілюється, надає можливість підвищити професійний потенціал викладачів університету; створити нові ресурси для викладання/навчання/оцінювання; спеціальну освітню інфраструктуру, необхідну для реалізації нової національної професійної програми з фізичної терапії. Проведено аналіз освітніх програм і вивчено досвід формування загальних і фахових компетентностей у рамках категорій знань та розуміння, навичок і здібностей, судження та підходу в освіті фізичних терапевтів у країнах Європейського Союзу. Розробка та впровадження нових (пілотних) освітніх магістерських програм із фізичної терапії сприятимуть підготовці в Україні високопрофесійних фахівців із фізичної терапії за європейськими стандартами.
Бібліографічний опис:
Шляхи становлення вітчизняної системи підготовки магістрів із фізичної терапії в рамках проекту REHAB / О. Лазарєва, І. Жарова, Л. Кравчук, В. Кормільцев, Р. Баннікова, С. Гаврелюк // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт. - 2019. − Вип. 33. – С. 15-19.