Шляхи становлення вітчизняної системи підготовки магістрів із фізичної терапії в рамках проекту REHAB

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лазарєва Олена
dc.contributor.author Жарова Ірина
dc.contributor.author Кравчук Людмила
dc.contributor.author Кормільцев Володимир
dc.contributor.author Баннікова Римма
dc.contributor.author Гаврелюк Світлана
dc.date.accessioned 2022-04-17T09:20:50Z
dc.date.available 2022-04-17T09:20:50Z
dc.date.issued 2019-03-29
dc.identifier.udk http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/3750
dc.description Шляхи становлення вітчизняної системи підготовки магістрів із фізичної терапії в рамках проекту REHAB / О. Лазарєва, І. Жарова, Л. Кравчук, В. Кормільцев, Р. Баннікова, С. Гаврелюк // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт. - 2019. − Вип. 33. – С. 15-19. uk_UA
dc.description.abstract Виходячи з пріоритетних напрямів державної політики України в галузі реформування охорони здоров’я, ми провели аналіз системи підготовки магістрів із фізичної терапії. Методи дослідження–аналіз й узагальнення досвіду підготовки фахівців із фізичної терапії в країнах Євросоюзу та нової освітньо-професійної програми й навчального плану для другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціалізацією 227.1 «Фізична терапія» кафедри фізичної терапії та ерготерапії НУФВСУ. Дослідження дало змогу виявити низку проблемних питань невідповідності програм професійної підготовки фізичних терапевтів в Україні вимогам Всесвітньої конфедерації фізичної терапії Європейського простору (ER-WCPT). Новий міжнародний освітнїй проект «Інноваційна реабілітаційна освіта–впровадження нових магістерських програм в Україні»(REHAB), який утілюється, надає можливість підвищити професійний потенціал викладачів університету; створити нові ресурси для викладання/навчання/оцінювання; спеціальну освітню інфраструктуру, необхідну для реалізації нової національної професійної програми з фізичної терапії. Проведено аналіз освітніх програм і вивчено досвід формування загальних і фахових компетентностей у рамках категорій знань та розуміння, навичок і здібностей, судження та підходу в освіті фізичних терапевтів у країнах Європейського Союзу. Розробка та впровадження нових (пілотних) освітніх магістерських програм із фізичної терапії сприятимуть підготовці в Україні високопрофесійних фахівців із фізичної терапії за європейськими стандартами. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки uk_UA
dc.subject магістерський рівень освіти uk_UA
dc.subject фізична терапія uk_UA
dc.subject освітньо-професійна програма uk_UA
dc.title Шляхи становлення вітчизняної системи підготовки магістрів із фізичної терапії в рамках проекту REHAB uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу