Формування готовності тренера до організації інклюзивного навчально-тренувального процесу

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кузніцина А. О.
dc.date.accessioned 2022-02-09T08:25:04Z
dc.date.available 2022-02-09T08:25:04Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.udk http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/3589
dc.description Кузніцина А. О. Формування готовності тренера до організації інклюзивного навчально-тренувального процесу: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра: спец. 017 «Фізична культура і спорт», освітньою програмою «Спорт» / Анастасія Олегівна Кузніцина. - Київ; НУФВСУ, 2021. - 96 с. uk_UA
dc.description.abstract Мета дослідження – формування готовності тренера до організації інклюзивного навчально-тренувального процесу шляхом розробки, теоретичного обґрунтування та впровадження програми заходів з неформальної освіти. Завдання дослідження: 1. Дослідити базові положення організації інклюзивного навчально-тренувального процесу та ключові ознаки неформальної освіти у фізичній культурі і спорті. 2. Визначити основні принципи та можливості неформальної освіти для формування особистості тренера, спроможного працювати з особами з інвалідністю. 3. З’ясувати основні чинники, що визначають готовність тренера до організації інклюзивного навчально-тренувального процесу. 4. Розробити та перевірити ефективність програми заходів з неформальної освіти задля формування готовності тренера до впровадження інклюзивного навчально-тренувального процесу. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.subject тренер uk_UA
dc.subject організація інклюзивного навчально-тренувального процесу uk_UA
dc.subject неформальна освіта uk_UA
dc.subject фізична культура і спорт uk_UA
dc.title Формування готовності тренера до організації інклюзивного навчально-тренувального процесу uk_UA
dc.type Master's degree uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу