Аннотации:
Мета дослідження – формування готовності тренера до організації інклюзивного навчально-тренувального процесу шляхом розробки, теоретичного обґрунтування та впровадження програми заходів з неформальної освіти.
Завдання дослідження: 1. Дослідити базові положення організації інклюзивного навчально-тренувального процесу та ключові ознаки неформальної освіти у фізичній культурі і спорті. 2. Визначити основні принципи та можливості неформальної освіти для формування особистості тренера, спроможного працювати з особами з інвалідністю. 3. З’ясувати основні чинники, що визначають готовність тренера до організації інклюзивного навчально-тренувального процесу. 4. Розробити та перевірити ефективність програми заходів з неформальної освіти задля формування готовності тренера до впровадження інклюзивного навчально-тренувального процесу.
Описание:
Кузніцина А. О. Формування готовності тренера до організації інклюзивного навчально-тренувального процесу: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра: спец. 017 «Фізична культура і спорт», освітньою програмою «Спорт» / Анастасія Олегівна Кузніцина. - Київ; НУФВСУ, 2021. - 96 с.