dc.contributor.author |
Кузніцина А. О. |
|
dc.date.accessioned |
2022-02-09T08:25:04Z |
|
dc.date.available |
2022-02-09T08:25:04Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.udk |
http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/3589 |
|
dc.description |
Кузніцина А. О. Формування готовності тренера до організації інклюзивного навчально-тренувального процесу: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра: спец. 017 «Фізична культура і спорт», освітньою програмою «Спорт» / Анастасія Олегівна Кузніцина. - Київ; НУФВСУ, 2021. - 96 с. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Мета дослідження – формування готовності тренера до організації інклюзивного навчально-тренувального процесу шляхом розробки, теоретичного обґрунтування та впровадження програми заходів з неформальної освіти.
Завдання дослідження: 1. Дослідити базові положення організації інклюзивного навчально-тренувального процесу та ключові ознаки неформальної освіти у фізичній культурі і спорті. 2. Визначити основні принципи та можливості неформальної освіти для формування особистості тренера, спроможного працювати з особами з інвалідністю. 3. З’ясувати основні чинники, що визначають готовність тренера до організації інклюзивного навчально-тренувального процесу. 4. Розробити та перевірити ефективність програми заходів з неформальної освіти задля формування готовності тренера до впровадження інклюзивного навчально-тренувального процесу. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.subject |
тренер |
uk_UA |
dc.subject |
організація інклюзивного навчально-тренувального процесу |
uk_UA |
dc.subject |
неформальна освіта |
uk_UA |
dc.subject |
фізична культура і спорт |
uk_UA |
dc.title |
Формування готовності тренера до організації інклюзивного навчально-тренувального процесу |
uk_UA |
dc.type |
Master's degree |
uk_UA |