Управління маркетинговою діяльністю позашкільного навчального закладу (на матеріалах ДЮСШ «Крижинка»)

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Петленко Микита Андрійович
dc.date.accessioned 2022-01-28T13:04:29Z
dc.date.available 2022-01-28T13:04:29Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.udk http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/3492
dc.description Петленко М. А. Управління маркетинговою діяльністю позашкільного навчального закладу (на матеріалах ДЮСШ «Крижинка»): кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра: спец. 017 «Фізична культура і спорт», освітньою програмою «Менеджмент у спорті» / Микита Андрійович Петленко. - Київ; НУФВСУ, 2021. - 74 с. uk_UA
dc.description.abstract Мета дослідження – вивчити особливості управління маркетинговою діяльністю позашкільного навчального закладу (на прикладі ДЮСШ «КРИЖИНКА»). Виходячи із поставленої мети, завданнями роботи є: 1. Узагальнити теоретичні основи управління маркетинговою діяльністю позашкільного навчального закладу 2. Проаналізувати маркетингову діяльність позашкільного навчального закладу ДЮСШ «Крижинка» 3. Визначити методи (заходи) щодо вдосконалення маркетингової діяльності позашкільного навчального закладу ДЮСШ «Крижинка» 4. Розробити практичні рекомендації з удосконалення маркетингової діяльності позашкільного навчального закладу ДЮСШ «Крижинка». uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.title Управління маркетинговою діяльністю позашкільного навчального закладу (на матеріалах ДЮСШ «Крижинка») uk_UA
dc.type Master's degree uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись