Аннотации:
Мета дослідження – вивчити особливості управління маркетинговою діяльністю позашкільного навчального закладу (на прикладі ДЮСШ «КРИЖИНКА»).
Виходячи із поставленої мети, завданнями роботи є: 1. Узагальнити теоретичні основи управління маркетинговою діяльністю позашкільного навчального закладу 2. Проаналізувати маркетингову діяльність позашкільного навчального закладу ДЮСШ «Крижинка» 3. Визначити методи (заходи) щодо вдосконалення маркетингової діяльності позашкільного навчального закладу ДЮСШ «Крижинка» 4. Розробити практичні рекомендації з удосконалення маркетингової діяльності позашкільного навчального закладу ДЮСШ «Крижинка».
Описание:
Петленко М. А. Управління маркетинговою діяльністю позашкільного навчального закладу (на матеріалах ДЮСШ «Крижинка»): кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра: спец. 017 «Фізична культура і спорт», освітньою програмою «Менеджмент у спорті» / Микита Андрійович Петленко. - Київ; НУФВСУ, 2021. - 74 с.