Аннотации:
Мета дослідження – розглянути питання спонсорства у сфері спорту та розробити комплекс пропозицій щодо підвищення ефективності взаємодії зі спонсором.
Завдання дослідження: 1. Вивчити теоретичні праці та основні періодичні публікації з проблеми спортивного спонсорства. Виділити значимі поняття; 2. Розкрити сутність спонсорства у сфері спорту (на прикладі футболу, хокею, баскетболу та тенісу); 3. Показати пріоритетність спонсорування видів спорту для комерційних організацій; 4. Розробити узагальнену програму з використання маркетингових-технологій для залучення спонсорів у різні види спорту.
Описание:
Задерейко Є. О. Спонсорство як фактор розвитку виду спорту: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра: спец. 017 «Фізична культура і спорт», освітньою програмою «Менеджмент у спорті» / Євген Олександрович Задерейко. - Київ; НУФВСУ, 2021. - 74 с.