Перегляд Магістерські роботи за датою

Перегляд Магістерські роботи за датою

Сортувати по: Порядок: Рузультати:

  • Коваленко, І. Г. (НУФВСУ, 2024)
    Метою роботи є визначення сучасних підходів до застосування маркетингу в професійному спорті й виявлення характерних особливостей і шляхів його використання в українському спорті. Для досягнення мети дослідження були ...
  • Злиденко, В. С. (НУФВСУ, 2024)
    Метою дослідження є формування стратегій спортивних організацій (на прикладі спортивних організацій спортивно-бального танцю). Для досягнення поставленої мети визначено наступні завдання: − проаналізувати теоретико-методологічні ...
  • Нещерет, Д. Ю. (НУФВСУ, 2024)
    Мета дослідження полягає в дослідженні управління маркетингом спортивних змагань на прикладі бальних танців. Відповідно до поставленої мети в роботі будуть вирішуватися такі завдання: – вивчити сутність маркетингу в ...
  • Єрмолаєв, М. В. (НУФВСУ, 2024)
    Мета роботи – обґрунтувати технологію розробки та просування бренду спортивної організації. Завдання: 1. На основі аналізу літературних джерел визначити місце і роль брендингу у маркетинговій діяльності спортивних ...
  • Огороднік, О. О. (НУФВСУ, 2024)
    Мета дослідження – теоретично та практично обґрунтувати роль інноваційних підходів у роботі з клієнтами спортивних організацій. Для досягнення поставленої мети потрібно вирішити низку завдань:  розглянути сутність інновацій ...
  • Виноградова, Є. О. (НУФВСУ, 2024)
    Метою дослідження є визначення впливу фінансових аспектів, пов'язаних із комерціалізацією Олімпійського руху. Для досягнення поставленої мети сформовано та виконано такі завдання: - проаналізувати теоретичні основи формування ...