Короткий опис(реферат):
У статті представлено результати дослідження шляхів набуття іншомовної компетентності дорослими двох вікових категорій (студентів вишу та вітчизняних науковців); виявлено найбільш типові способи вивчення англійської мови у неформальному та інформальному навчальному середовищі; здійснено їх порівняльний аналіз; схарактеризовано їх схожі та відмінні риси.
Бібліографічний опис:
Babushko S. Non-formal/Informal ESL Acquisition by Different Age Categories of Ukrainian Adult Learners / S. Babushko, L. Solovei // Педагогічна освіта: теорія і практика: збірник наукових праць / Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка; Інститут педагогіки НАПН України [гол. ред. Лабунець В.М.]. – Кам’янець-Подільський, 2016. - Вип. 21. – Ч. 2. – С. 231-237.