Nonformal/Informal ESL Acquisition by Different Age Categories of Ukrainian Adult Learners

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бабушко Світлана
dc.contributor.author Соловей Людмила
dc.date.accessioned 2018-02-18T13:59:41Z
dc.date.available 2018-02-18T13:59:41Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.issn 2309-9763
dc.identifier.udk http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/337
dc.description Babushko S. Non-formal/Informal ESL Acquisition by Different Age Categories of Ukrainian Adult Learners / S. Babushko, L. Solovei // Педагогічна освіта: теорія і практика: збірник наукових праць / Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка; Інститут педагогіки НАПН України [гол. ред. Лабунець В.М.]. – Кам’янець-Подільський, 2016. - Вип. 21. – Ч. 2. – С. 231-237. uk_UA
dc.description.abstract У статті представлено результати дослідження шляхів набуття іншомовної компетентності дорослими двох вікових категорій (студентів вишу та вітчизняних науковців); виявлено найбільш типові способи вивчення англійської мови у неформальному та інформальному навчальному середовищі; здійснено їх порівняльний аналіз; схарактеризовано їх схожі та відмінні риси. uk_UA
dc.language.iso en uk_UA
dc.publisher Педагогічна освіта: теорія і практика uk_UA
dc.subject неформальне/інформальне навчальне середовище uk_UA
dc.subject набуття іншомовної компетентності uk_UA
dc.subject шляхи uk_UA
dc.subject юні дорослі uk_UA
dc.subject старші дорослі uk_UA
dc.subject порівняння uk_UA
dc.title Nonformal/Informal ESL Acquisition by Different Age Categories of Ukrainian Adult Learners uk_UA
dc.title.alternative Вивчення англійської мови як іноземної дорослими учнями різних вікових категорій у неформальному/інформальному навчальному середовищі uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу