Перегляд Магістерські роботи по темі "кіберспорт"

Перегляд Магістерські роботи по темі "кіберспорт"

Сортувати по: Порядок: Рузультати:

  • Пінчук Валерій Михайлович (2021-12)
    Роботу присвячено дослідженню особливостей змагань та підготовки спортсменів, розробленню змісту тренувальних занять до змагань команди з кіберспортивної дисципліни CS:GO.
  • Тадеощук О. Ю. (НУФВСУ, 2021)
    На даний момент з’являються нові комп’ютерні ігри, дуже вимогливі до когнітивних і соціальних здібностей геймерів. Популярність ігрового процесу дозволяє говорити про кіберспорт, як сукупність принципово нових видів ...
  • Білоус А. І. (2022)
    Кіберспорт перетворює онлайн-ігри на вид спорту для глядачів. Це імітує досвід перегляду професійної спортивної події, за винятком того, що замість перегляду фізичної події глядачі дивляться, як гравці відеоігор змагаються ...
  • Гейдар Л. М. (НУФВСУ, 2021)
    В роботі у вітчизняних наукових розвідках з кіберспорту досліджено прояви соціально неприйнятного стилю комунікативної поведінки геймерів в ігровому середовищі; окреслено етичні проблеми в ігровому середовищі та кіберспорті; ...
  • Зик Є. Г. (2023)
    Завдяки можливості створення віртуальних світів, в яких можна реалізувати будь-яку фантазію, з'явилися і набули величезного поширення відеоігри. З появою та розвитком інтернету з'явилася можливість одночасно кільком гравцям ...
  • Приймаченко Андрій Андрійович (2021-12)
    Роботу присвячено дослідженню особливостей системи змагань та змагальної діяльності в кіберспортивних дисциплінах. визначенні відмінних та спільних рис, чинників, що впливають нарезультат змагань.
  • Бортнік Мирослав Сергійович (2022)
    На сучасному етапі розвитку спорту кіберспорт виступає як соціальне явище в широкому розумінні, оскільки містить спільні рисі, притаманні іншим видам спорту. Змагальна діяльність в спорті передбачає демонстрацію та ...
  • Воронченко К. Д. (2023)
    Кіберспорт поєднує риси традиційного спорту (змагальна складова), розважальної сфери (емоційна складова) та ІТ-сфери (технологічна складова). Таке поєднання включає як унікальні, так і споріднені риси кожної області. Подібно ...
  • Гречаний Олег Анатолійович (2022)
    Сучасний етап у суспільному розвиткові, який змінив період інформатизації та комп'ютеризації, прийнято називати етапом цифровізації, яка у широкому аспекті розглядається як процес впровадження цифрових технологій у всі ...
  • Компанієць Н.В. (2022)
    У зв'язку зі зростанням популярності та величезними інвестиціями, які були вкладені в кіберспорт протягом останнього десятиліття, з'являється наукова література з кіберспорту в декількох галузях, в той час як всеосяжної ...
  • Коцюбинський П. С. (2023)
    «Кіберспорт — це нова сфера в ігровій культурі, яка починає ставати однією з найважливіших і популярних частин спільнот відеоігор, особливо серед підлітків і молодих дорослих». В останні роки постійне зростання популярності ...
  • Ренгач І. А. (2022)
    Зараз кіберспорт відомий як змагальні ігри, організовані ігри, електронні ігри або професійні ігри. Загалом електронні види спорту (кіберспорт) визначаються як змагальні ігри на професійному рівні та в організованому форматі ...
  • Вакуленко О. О. (НУФВСУ, 2021)
    Метою роботи є дослідження особливостей побудови тренувального процесу в кіберспорті. Відповідно до мети роботи необхідно вирішити наступні завдання: 1. Розглянутиісторію становлення кіберспорту як нового виду спортивних ...
  • Макієнко Євгеній Юрійович (2022)
    На тлі безпрецедентного зростання популярності кіберспорту в молодіжному середовищі, збільшення осіб, задіяних в кіберспортивній діяльності як в якості гравців, так і в якості вболівальників, змагальні види комп’ютерних ...
  • Писаренко І. О. (2023)
    Проблема дискримінації в кіберспорті стала важливим питанням у сучасному світі. Кіберспорт став масовим розважанням і галуззю з великими інвестиціями, однак дотепер існують серйозні виклики у вигляді статевої, расової та ...
  • Ординський В. А. (2023)
    В сучасному світі швидкими темпами відбувається розвиток сфери кіберспорту. На ці процеси значним чином впливають: стрімкий розвиток інформаційних технологій і пандемія Covid-19. Тренер в професійному геймінгу відіграє ...
  • Данилишин Святослав Іванович (2022)
    Визнання кіберспорту спортом в багатьох країнах та безпосередньо в Україні, вимагає від фахівців обґрунтування системи підготовки гравців з урахуванням специфіки кіберспортивних дисциплін. Головною відмінністю в кіберспорті ...
  • Моложанніков І. В. (НУФВСУ, 2021)
    У роботі розглянуто особливості використання піар технології у сучасному кіберспорті. Мета дослідження: дослідити особливості використання PR-технологій у професійному кіберспорті. Завдання роботи: 1. За даними аналізу ...
  • Матіашвілі Маріам Давидівна (2022)
    Актуальність даної роботи обумовлюється тим, що в даний час із появою і розвитком інноваційних технологій сучасний глобальний ринок розваг продовжує розвиватися, створюючи нові форми розваг. Сюди входить розвиток і всесвітнє ...
  • Оніпко Андрій Вікторович (2022)
    Згідно з останніх тенденцій світового спорту з’явився новий напрямок у спорті. Кіберспорт розвивається не тільки на міжнародній арені але й досяг визнання в Україні як спорт, про що свідчать досягнення спортсменів у ...