Аннотации:
З метою сприяння реалізації політики гуманітарного розвитку вітчизняного суспільства у процесі вивчення культурно-освітньої спадщини олімпійського руху, долучення української спільноти до ідеалів і цінностей олімпійського спорту, розкриття творчого потенціалу й самореалізації кожної особистості відповідно до її духовних і матеріальних потреб та інтересів, що відповідає як національним пріоритетам розвитку країни, так і загальносвітовим демократичним настановам, було розроблено концепцію реалізації культурно-освітньої складової міжнародного олімпійського руху як елементу гуманітарного розвитку суспільства, що являє собою систему поглядів на теоретико-методологічні та технологічні засади вказаної діяльності та складається з теоретичної і практичної частин. Теоретична частина концепції містить парадигмальний, загально-філософський, гносеологічний, праксеологічний, системний, структурно-функціональний, синкретичний, діяльнісний та ціннісно-цільовий підходи, покладені в основу мети, завдань, принципів і умов її реалізації. Практична складова включає технологію проєктування реалізації культурно-освітніх програм як складової розвитку олімпійського руху в країні, об’єднує критерії, етапи та компоненти; враховує принципи проєктування, педагогічні умови ефективної реалізації її змісту серед різних верств населення країни.
Описание:
Радченко Л. О. Історичні, організаційні та методологічні засади культурноосвітньої складової сучасного олімпійського руху: автореф. дис. ... докт. наук з фіз. виховання та спорту / Л. О. Радченко; НУФВСУ. — Київ, 2021. — 42 с.