Освітньо-виховний потенціал культурної спадщини олімпійського руху

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Єрмолова Валентина
dc.contributor.author Кроль Ірина
dc.date.accessioned 2020-03-23T15:35:54Z
dc.date.available 2020-03-23T15:35:54Z
dc.date.issued 2019-03-20
dc.identifier.udk http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/2682
dc.description Єрмолова В., Кроль І. Освітньо-виховний потенціал культурної спадщини олімпійського руху. Наука в олимпийском спорте. - 2019. - № 2. -С. 4-15. uk_UA
dc.description.abstract У статті доведено ефективність інтеграції творів мистецтва, причетних за своїм смисловим змістом до культурної спадщини олімпійського руху, в процесі викладання предметів гуманітарного і художньо-естетичного циклів, що сприяє реалізації завдань Нової української школи - формування у школярів ціннісно-смислової, загальнокультурної, навчально-оздоровчої компетентностей і компетентності особистісного самовдосконалення. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Наука в олимпийском спорте uk_UA
dc.subject олімпійська освіта uk_UA
dc.subject культурна спадщина uk_UA
dc.subject олімпійський рух uk_UA
dc.subject заклади загальної середньої освіти uk_UA
dc.subject мистецтво uk_UA
dc.subject олімпізм uk_UA
dc.title Освітньо-виховний потенціал культурної спадщини олімпійського руху uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись