Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кроль Ірина | |
dc.contributor.author | Мазюк Віктор | |
dc.date.accessioned | 2020-03-03T08:48:33Z | |
dc.date.available | 2020-03-03T08:48:33Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.udk | http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/2598 | |
dc.description | Кроль І. М. Культурна спадщина олімпійського руху в процесі організації олімпійської освіти / Ірина Миколаївна Кроль, Віктор Леонідович Мазюк // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ: збірник наукових праць. Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2018. № 2 (20). – С. 235-242. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розкрито засади інтеграції олімпійської освіти в навчально-виховний процес дітей та учнівської молоді в різних країнах світу та Україні. Охарактеризовано форми впровадження олімпійської освіти в Болгарії, Німеччині, Естонії, Гонконзі, Польщі, Аргентині, Грузії, Литві, Білорусі. Звернено увагу на розвиток олімпійської освіти в країнах, в яких проводилися олімпійські ігри: Японії, Канаді, Франції, Австралії, Греції, Китаї, Росії. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ | uk_UA |
dc.subject | олімпійська освіта | uk_UA |
dc.subject | олімпійський рух | uk_UA |
dc.subject | культурна спадщина | uk_UA |
dc.title | Культурна спадщина олімпійського руху в процесі організації олімпійської освіти | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |