Abstract:
У статті розкрито засади інтеграції олімпійської освіти в навчально-виховний процес дітей та учнівської молоді в різних країнах світу та Україні. Охарактеризовано форми впровадження олімпійської освіти в Болгарії, Німеччині, Естонії, Гонконзі, Польщі, Аргентині, Грузії, Литві, Білорусі. Звернено увагу на розвиток олімпійської освіти в країнах, в яких проводилися олімпійські ігри: Японії, Канаді, Франції, Австралії,
Греції, Китаї, Росії.
Description:
Кроль І. М. Культурна спадщина олімпійського руху в процесі організації олімпійської освіти / Ірина Миколаївна Кроль, Віктор Леонідович Мазюк // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ: збірник наукових праць. Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2018. № 2 (20). – С. 235-242.