Аннотации:
У статті розкрито зміст, сутність та особливості формування
інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх фізичних реабілітологів.
Зазначається, що виокремлення інформаційно-комунікаційної компетентності як
окремої складової професійної компетентності фізичних реабілітологів обумовлено
активним використання інформаційно-комунікаційних технологій у всіх сферах
людської діяльності, в тому числі і в охороні здоров’я. Автор відзначає, що
сутність інформаційної компетентності фізичного реабілітолога полягає в
здатності отримувати знаннях про способи переробки, передачі, зберігання та
подання професійно-детермінованої інформації за допомогою комп'ютерних
технологій. У статті підкреслюється, що для фізичного реабілітолога велике
значення має також комунікаційна компетентність, оскільки фахівцю в галузі
фізичної реабілітації під час виконання своїх професійних обов’язків доводиться
безпосередньо спілкуватися з різними за фахом людьми, використовуючи вербальні
та невербальні засоби комунікації, вміти встановлювати контакт, слухати, будувати бесіду з пацієнтом.
Описание:
Бісмак, О. В. Формування інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх фахівців з фізичної реабілітації / О. В. Бісмак // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання Київського університету імені Бориса Грінченка. ─ 2017. ─ № 3-4(18-19). ─ С. 338-351.