Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бісмак О. В. | |
dc.date.accessioned | 2020-02-10T14:37:47Z | |
dc.date.available | 2020-02-10T14:37:47Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.udk | http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/2406 | |
dc.description | Бісмак, О. В. Формування інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх фахівців з фізичної реабілітації / О. В. Бісмак // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання Київського університету імені Бориса Грінченка. ─ 2017. ─ № 3-4(18-19). ─ С. 338-351. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розкрито зміст, сутність та особливості формування інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх фізичних реабілітологів. Зазначається, що виокремлення інформаційно-комунікаційної компетентності як окремої складової професійної компетентності фізичних реабілітологів обумовлено активним використання інформаційно-комунікаційних технологій у всіх сферах людської діяльності, в тому числі і в охороні здоров’я. Автор відзначає, що сутність інформаційної компетентності фізичного реабілітолога полягає в здатності отримувати знаннях про способи переробки, передачі, зберігання та подання професійно-детермінованої інформації за допомогою комп'ютерних технологій. У статті підкреслюється, що для фізичного реабілітолога велике значення має також комунікаційна компетентність, оскільки фахівцю в галузі фізичної реабілітації під час виконання своїх професійних обов’язків доводиться безпосередньо спілкуватися з різними за фахом людьми, використовуючи вербальні та невербальні засоби комунікації, вміти встановлювати контакт, слухати, будувати бесіду з пацієнтом. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Освітологічний дискурс | uk_UA |
dc.subject | інформаційно-комунікаційна компетентність | uk_UA |
dc.subject | фізична реабілітація | uk_UA |
dc.subject | підготовка фахівців галузі ФКС | uk_UA |
dc.title | Формування інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх фахівців з фізичної реабілітації | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |