Abstract:
Стаття присвячена обґрунтуванню правових та організаційно-економічних аспектів управління корпораціями в туристичному й готельному бізнесі на основі ідентифікації характерних рис даних корпорацій. Надано дефінітивну характеристику поняття «корпорація», проаналізувавши існуючі наукові теорії та погляди. Розглянуто основні організаційно-правові форми корпоративних утворень у туристичному та готельному бізнесі. Розкрито сутність і значення корпоративних відносин для цього сектору економіки.
Description:
Опанасюк, Н. А. Управління корпораціями в туристичному й готельному бізнесі: правові та організаційно-економічні аспекти / Опанасюк Н. А., Охріменко А. Г. // Корпоративне управління: процеси, стратегії, технології : монографія. ─ Херсон : Видавничий дім „Гельветика”, 2015. ─ С. 245-270.