Управління корпораціями в туристичному й готельному бізнесі: правові та організаційно-економічні аспекти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Опанасюк Н. А.
dc.contributor.author Охріменко А. Г.
dc.date.accessioned 2020-01-29T09:09:26Z
dc.date.available 2020-01-29T09:09:26Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.isbn 978-966-916-057-7
dc.identifier.udk http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/2311
dc.description Опанасюк, Н. А. Управління корпораціями в туристичному й готельному бізнесі: правові та організаційно-економічні аспекти / Опанасюк Н. А., Охріменко А. Г. // Корпоративне управління: процеси, стратегії, технології : монографія. ─ Херсон : Видавничий дім „Гельветика”, 2015. ─ С. 245-270. uk_UA
dc.description.abstract Стаття присвячена обґрунтуванню правових та організаційно-економічних аспектів управління корпораціями в туристичному й готельному бізнесі на основі ідентифікації характерних рис даних корпорацій. Надано дефінітивну характеристику поняття «корпорація», проаналізувавши існуючі наукові теорії та погляди. Розглянуто основні організаційно-правові форми корпоративних утворень у туристичному та готельному бізнесі. Розкрито сутність і значення корпоративних відносин для цього сектору економіки. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Корпоративне управління: процеси, стратегії, технології uk_UA
dc.subject туризм uk_UA
dc.subject готельний бізнес uk_UA
dc.subject управління корпораціями uk_UA
dc.subject організаційно-економічні аспекти uk_UA
dc.title Управління корпораціями в туристичному й готельному бізнесі: правові та організаційно-економічні аспекти uk_UA
dc.type Monograph uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу