Abstract:
Виявлена негативна тенденція до збільшення частки дітей 5-6 років із порушеннями постави. За даними літератури з’ясовано, що батьки мають низький рівень компетентності з питань формування та корекції постави у дітей. Рівень готовності вихователів до здоров'яформуючої діяльності у ДНЗ щодо формування просторової організації дітей дошкільного віку не висвітлено у доступних літературних джерелах. Мета статті – встановити стан проблеми формування та корекції постави дітей 5-6 років у ДНЗ. У дослідження прийняло участь 7 експертів, які безпосередньо займалися питаннями просторової організації дітей молодшого шкільного віку, 11 вихователів та 94 батьків дітей з порушеннями постави. Як експерти, так і вихователі вказують на необхідність удосконалювати процес фізичної реабілітації дітей 5-6 років з порушеннями постави у ДНЗ. Встановлено, що вихователі контролюють позу дітей на заняттях, однак за позою дитини під час виконання домашніх завдань батьки або не слідкують взагалі, або слідкують від випадку до випадку. На думку експертів перенасиченість навчальних планів з питань інтелектуального розвитку дітей є негативним чинником, що не сприяє ефективній профілактиці порушень постави дітей. Вихователі переконані, що лімітуючим чинником є відсутність відповідних методичних матеріалів. І вихователі, і батьки виявили готовність використовувати здоров'яформуючі технології, направлені на формування і корекцію порушень постави у дітей.
Description:
Футорний С. М., Носова Н. Л., Коломієць Т., Бишевець Н. Г. Стан проблеми формування та корекції постави дітей 5-6 років / С. М. Футорний, Н. Л. Носова, Т. Коломієць, Н. Г. Бишевець // Journal of Education, Health and Sport. – 2017. – Vol.7.– № 3. – С. 803 – 818.