Abstract:
У статті розглядаються питання професійного розвитку фахівців як одного із шляхів формування довершеної особистості засобами трьох освітніх систем: формальної, неформальної та інформальної. Проаналізовано терміни та їх трактування в зарубіжних та вітчизняних науково-дослідницьких джерелах з даної проблеми. Виокремлено визначальні критерії, які відрізняють одну освітню систему від іншої.
Description:
Бабушко С. Р. Освітні системи як засіб формування довершеної особистості фахівців з позицій неперервної професійної освіти / С. Р. Бабушко // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет ім. Г. Сковороди». – К.: Гнозис, 2013. – Вип. 29, додаток 1; Том I : Тематичний випуск «Міжнародні Челпанівські психолого-педагогічні читання». – С. 424-433.