Освітні системи як засіб формування довершеної особистості фахівців з позицій неперервної професійної освіти

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Бабушко С. Р.
dc.date.accessioned 2018-05-08T08:40:37Z
dc.date.available 2018-05-08T08:40:37Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.udk http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/1310
dc.description Бабушко С. Р. Освітні системи як засіб формування довершеної особистості фахівців з позицій неперервної професійної освіти / С. Р. Бабушко // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет ім. Г. Сковороди». – К.: Гнозис, 2013. – Вип. 29, додаток 1; Том I : Тематичний випуск «Міжнародні Челпанівські психолого-педагогічні читання». – С. 424-433. uk_UA
dc.description.abstract У статті розглядаються питання професійного розвитку фахівців як одного із шляхів формування довершеної особистості засобами трьох освітніх систем: формальної, неформальної та інформальної. Проаналізовано терміни та їх трактування в зарубіжних та вітчизняних науково-дослідницьких джерелах з даної проблеми. Виокремлено визначальні критерії, які відрізняють одну освітню систему від іншої. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет ім. Г. Сковороди» uk_UA
dc.subject професійний розвиток uk_UA
dc.subject особистісний розвиток uk_UA
dc.subject освітня система uk_UA
dc.subject освіта дорослих uk_UA
dc.subject фахівці uk_UA
dc.subject освіта неперервна uk_UA
dc.title Освітні системи як засіб формування довершеної особистості фахівців з позицій неперервної професійної освіти uk_UA
dc.title.alternative Educational Systems as a Tool of Forming Perfect Personality of Employees in Terms of Continuous Vocational Education and Training uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись