Аннотации:
Аналіз спеціальної літератури дозволяє зазначити, що сьогодні існує значна кількість робіт,присвячених питанням модернізації системи вищої освіти, формам та методам педагогічної діяльності в рамках системи олімпійської освіти, в той час, як місце, роль, шляхи впровадження олімпійської освіти в роботу вищих навчальних закладів, як однієї з форм гуманізації молоді, що навчається, залишається актуальним питанням наукових досліджень. Узагальнення думок провідних фахівців свідчить, що використання засобів олімпійської освіти в підготовці фахівців з фізичної культури і спорту сприяє формуванню у них професійних знань, умінь і навичок. Сьогодні необхідним є вдосконалення зазначеного процесу, що сприятиме, з одного боку, якіснішій підготовці фахівців, а з іншого – підготовці осіб, здатних до ідей олімпізму освіти серед різних верств населення. Експертне опитування дозволило виділити послідовні шляхи реалізації олімпійської освіти в профільних навчальних закладах: усвідомлення керівниками ВНЗ соціальної значущості олімпійської освіти: вплив олімпійської освіти на набуття знань та професійних умінь педагогічних працівників ВНЗ; впровадження олімпійської освіти в навчальний процес студентів; вплив олімпійської освіти на формування особистості студента; реалізація творчого
потенціалу та ріст педагогічної майстерності студентів.