Особливості оцінки рухової активності учнів 14-15 років у процесі фізичного виховання

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Вобленко Д. С.

Заголовок журналу

Журнал ISSN

Назва тому

Видавець

НУФВСУ

Анотація

На сьогодні стан здоров’я підростаючого покоління непокоїть все суспільство. З кожним роком все більше дітей на початок нового навчального року за результатами медичного огляду відносяться до спеціальних медичних груп (Вільчковський Є.С., Сергієнко Л.П., та ін.). Крім основного захворювання у школярів виявляються патології інших органів, які часто є наслідком низької тренованості або її відсутності. Умови навчання в школі викликають дефіцит рухової активності. Це все доповнюється звільненням школярів від занять фізичною культурою або обмеженнями участі в них. Недостатність належного рівня рухової активності, спричинена пасивними формами проведення часу, порушує нормальну роботу всіх систем організму, знижує його резистентність. Гіподинамія є причиною багатьох порушень здоров’я, а також займає четверте місце серед чинників ризику, які є причинами захворюваності та смертності у світі. Офіційні статистичні дані свідчать про те, що за останні 17 років чисельність населення громадян України зменшилась практично на 10 млн. Негативна тенденція до зменшення кількості населення на жаль залишається актуальною й сьогодні. Сучасне суспільство висуває до індивіда низку вимог, що зазвичай супроводжується зменшенням кількості вільного часу, в тому числі й зменшенням можливості займатися руховою активністю. Науковці довели прямий зв’язок між рівнем рухової активності людини та ризиком розвитку надмірної ваги.

Опис

Вобленко Д. С. Особливості оцінки рухової активності учнів 14-15 років у процесі фізичного виховання: кваліфікаційна робота на здобуття ступеня магістра за спеціальністю 017 Фізична культура і спорт, освітньою програмою «Фізичне виховання» / Вобленко Данііл Сергійович. – Київ: НУФВСУ, 2024. – 58 с.

Бібліографічний опис

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced