Стрімінгові платформи та їх вплив на популяризацію кіберспорту
Вантажиться...
Дата
Автори
Кожемякін В. А.
Заголовок журналу
Журнал ISSN
Назва тому
Видавець
НУФВСУ
Анотація
У магістерській роботі проведено детальне дослідження і аналіз розвитку стримінгових платформ як інструменту, що сприяє популяризації та формуванню кіберспорту як сучасного культурного та економічного феномену. В ході роботи було розглянуто основні аспекти становлення кіберспорту, роль сучасних технологій, а також вплив провідних платформ на
просування кіберспортивного контенту, і кіберспорту в цілому. У першому розділі роботи розглянуто теоретичні основи кіберспорту та його розвиток у контексті технологічних змін. Охарактеризовано кіберспорт як нове явище у світі спорту і розваг, яке динамічно розвивається завдяки сучасним технологіям, зокрема появі доступного швидкісного Інтернету,
стримінгових платформ, що дозволяють проводити прямі етери з мінімальним обладнанням. Дослідження показало, що поява платформ для стримінгу не лише сприяла зростанню популярності кіберспорту, але й зробила його
доступним для значно ширшої аудиторії, відкривши нові можливості для спілкування, взаємодії та залучення фанатів.
Опис
Кожемякін В. А. Стрімінгові платформи та їх вплив на популяризацію кіберспорту: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра за спеціальністю: 017 – Фізична культура і спорт освітньою програмою: «Кіберспорт (eSports)» / В. А. Кожемякін. - Київ: НУФВСУ, 2024. - 60 с.