Недавно добавленные

Electronic National University of Ukraine on Phisical Education and Sports Institutional Repository: Недавние поступления

  • Поважнюк С.; Шутова С. Є.; Константиновська Н. О. (Спорт та сучасне суспільство: матеріали наукової інтернет-конференції, 2018)
    Серед адаптивних видів спорту, баскетбол є одним з самих популярних, котрим займаються інваліди. У зв’язку з тим, що баскетбол в Україні має давні традиції, то він отримав певний розвиток серед інвалідів різних нозологічних ...
  • Шклярук Є.; Юр В.; Шутова С. Є.; Нагорна В. О. (Спорт та сучасне суспільство: матеріали студентської конференції, 2017)
    За останні роки в Україні збільшилась кількість людей з інвалідністю, набутого у ході бойових дій. Цим людям стає складно адаптуватися й інтегрувати в сучасне суспільство, сучасний стан якого вимагає гуманізації всіх ...
  • Гончарова Н. М.; Прокопенко А. О.; Родіоненко М. В. (Сучасні біомеханічні та інформаційні технології у фізичному вихованні і спорті: матеріали конференції, 2017)
    В современной технологии спорта и спортивно – педагогической деятельности можно выделить несколько основных направлений повышения работоспособности спортсменов. Это, в первую очередь, рациональное использование известных ...
  • Прокопенко А. А.; Крайнік Я.; Гончарова Н. Н. (Сучасні фітнес-технології у фізичному вихованні студентів: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 2016)
    К настоящему времени в спортивной психологии достаточно хорошо изучены феноменология, закономерности и механизмы функционирования психики спортсмена в экстремальных условиях, (Л.Д. Гиссен, Б.А. Вяткин, Дж.Б. Кретти, В.Р. ...
  • Шутова С. Е.; Болоценко Е. (Сучасні фітнес-технології у фізичному вихованні студентів: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 2016)
    Эффективность планирования спортивной подготовки баскетболистов зависит от рациональной разработки обоснованной программы практической деятельности, влияющей на повышение уровня подготовленности как отдельных игроков, так ...
  • Шутова С. Є.; Юр В. (Сучасні фітнес-технології у фізичному вихованні студентів: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 2016)
    Найбільш виражена тенденція розвитку сучасного баскетболу – підвищення інтенсивності гри, яка обумовлена багатьма факторами: ефективністю різних форм захисту, покращення функціональних й технічних можливостей баскетболістів, ...
  • Гончарова Н. М.; Прокопенко А. О.; Марховський Д. (Сучасні фітнес-технології у фізичному вихованні студентів: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 2015)
    Анализ научно-методической литературы и передового опыта показывает, что одной из серьезных проблем современного образования является недостаточный уровень подготовленности преподавателя физической культуры для работы в ...
  • Бричук М. С.; Базилюк Д. С. (НУФВСУ, 2024)
    Дисципліна спрямована на формування визначених стандартом вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 017 Фізична культура і спорт загальних та фахових компетентностей, зокрема: здатність вчитися та ...
  • Кіндрась Я. І. (2023)
    У конкурентному бізнес-середовищі сучасні компанії здійснюють пошук нових, гнучких інструментів залучення, утримання та розвитку найкращих талантів. Нині керівники відділів управління людськими ресурсами несуть відповідальність ...
  • Коцюбинський П. С. (2023)
    «Кіберспорт — це нова сфера в ігровій культурі, яка починає ставати однією з найважливіших і популярних частин спільнот відеоігор, особливо серед підлітків і молодих дорослих». В останні роки постійне зростання популярності ...
  • Курдас С. І. (2023)
    З кінця 1990-х років спостерігається тенденція до професіоналізації одного з напрямів в ігровій індустрії - змагальних ігор, відомих як «кіберспорт». Хоча змагання з відеоігор проводились і до цього часу, саме цей період ...
  • Леніченко В. С. (2023)
    Кіберспорт в сучасному світі активно розвивається. На його розвиток впливає низка чинників серед яких особливе місце займають засоби масової комунікації, телебачення, інтернет, зокрема стрімінг та коментування. Стрімінгові ...
  • Мельник П. П. (2023)
    Протягом останніх декількох десятирічь відеоігри трансформувалися в значущий елемент культурного та соціального життя. Демографія геймерської аудиторії охоплює широкий спектр, починаючи від гравців-аматорів і до професійних ...
  • Ординський В. А. (2023)
    В сучасному світі швидкими темпами відбувається розвиток сфери кіберспорту. На ці процеси значним чином впливають: стрімкий розвиток інформаційних технологій і пандемія Covid-19. Тренер в професійному геймінгу відіграє ...
  • Павленко Л. Ю. (2023)
    Кіберспорт став швидкозростаючою індустрією, яка привертає все більше уваги гравців, глядачів і спонсорів. Стримінг відеоігор дозволяє гравцям та командам показати свої вміння та здобутки в режимі реального часу. Це створює ...
  • Писаренко І. О. (2023)
    Проблема дискримінації в кіберспорті стала важливим питанням у сучасному світі. Кіберспорт став масовим розважанням і галуззю з великими інвестиціями, однак дотепер існують серйозні виклики у вигляді статевої, расової та ...
  • Пінчук В. М. (2023)
    В умовах сьогодення кіберспорт набуває все більшої популярності серед жінок. Тенденцію до збільшення кількості жінок-геймерів підтверджують зарубіжні та вітчизняні дослідженя. Попри це, представленість жінок у кіберспортивних ...
  • Третяк О. І. (2023)
    Кіберспорт не тільки набирає популярності в ігровій спільноті, але й привертає увагу представників традиційних видів спорту, великих компаній і навіть освітнього сектору. У цю нову еру відеоігор з’явилися нові професії, ...
  • Чирков М. В. (2023)
    Останнім часом спостерігається надзвичайно швидкий розвиток індустрії кіберспорту. Під кіберспортом варто розуміти не просто популярні види кіберспортивних дисциплін та жанрів, такі як CS:GO / Counter- Strike: Global ...
  • Шарга Я. В. (2023)
    Останніми роками сфера кіберспорту стрімко розвивається, захоплюючи мільйони глядачів і залучаючи нове покоління конкурентоспроможних гравців. У цьому гострому конкурентному середовищі, де рішення за частки секунди та ...