Соціально-психологічні складові іміджу тренера з футболу як суб’єкта спортивної діяльності

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Петровська Т. В.
dc.contributor.author Малиновський А. І.
dc.date.accessioned 2018-03-29T11:46:14Z
dc.date.available 2018-03-29T11:46:14Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.udk http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/897
dc.description Петровська Т. В. Соціально психологічні складові іміджу тренера з футболу як суб’єкта спортивної діяльності / Т. В. Петровська, А. І. Малиновський // Психологічний часопис : зб. наук. пр. / Нац. акад. пед. наук України, Ін-т психології ім. Г. С. Костюка. – Київ : Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2017. – № 3 (7). – С. 135–144. uk_UA
dc.description.sponsorship Приналежність до спортивної команди та роль тренера в ній для досягнення високого спортивного результату є категоріальною цінністю для спортсменів. Образ тренера впливає на якість та зміст взаємодії та формується через форми міжособистісного відображення: конкретно-почуттєвого відображення (зовнішній вигляд), узагальненого відображення (поняття), афективного відображення (відношення), конкретноінструментального (діяльність). Структура іміджу включає когнітивну, афективну та поведінкову складову особистості носія іміджу, яка має своє емоційне забарвлення та оціночне ставлення у суб’єкта сприйняття uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Психологічний часопис uk_UA
dc.subject міжособистісна взаємодія uk_UA
dc.subject імідж тренера uk_UA
dc.subject психологічна структура іміджу uk_UA
dc.subject міжособистісне сприйняття uk_UA
dc.title Соціально-психологічні складові іміджу тренера з футболу як суб’єкта спортивної діяльності uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись