Особистісні детермінанти адаптації спортивних педагогів в умовах професійного вигорання

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Петровська Т. В.
dc.date.accessioned 2018-03-29T11:36:11Z
dc.date.available 2018-03-29T11:36:11Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.udk http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/895
dc.description Петровська Т. В. Особистісні детермінанти адаптації спортивних педагогів в умовах професійного вигорання / Т. В. Петровська // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету ім. Л. Українки. Серія: Фізична культура і спорт. Вип. 20. - Луцьк : Східноєвроп. нац. ун-т ім. Л. Українки, 2015. – С. 22-27. uk_UA
dc.description.abstract У статті розглянуто емоційне вигорання спортивних педагогів як процес професійної деформації та як механізм психологічного захисту. Припускається, що схильність спортивних педагогів до вигорання значною мірою визначається індивідуально-психологічними особливостями їхньої особистості й особистісною адаптивністю. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки uk_UA
dc.subject професійні деформації uk_UA
dc.subject професійне вигорання uk_UA
dc.subject емоційне вигорання uk_UA
dc.subject адаптивність uk_UA
dc.subject психологічний захист uk_UA
dc.title Особистісні детермінанти адаптації спортивних педагогів в умовах професійного вигорання uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу