Аннотации:
У статті наголошено на необхідності використання у наукових дослідженнях чіткого термінологічного апарату, особливо іншомовних термінів. Для уникнення термінологічної неоднозначності доцільно знаходити адекватні відповідники. У статті представлено результати словникового аналізу англійських термінів «learning» та
«self-learning organization», що широко вирисовуються зарубіжними науковцями в освіті дорослих; проаналізовано семантику структурних компонентів зазначених концептів та обґрунтовано доцільність карбування за словотворчими правилами української мови нових термінів; відтворено логіку створення українських еквівалентів «учіннєва» та «самоучіннєва організація», які максимально повно відповідають змісту англійських термінів.
Описание:
Бабушко С. Р. Self-Learning Organization в освіті дорослих: в пошуках адекватного україномовного терміну / С. Р. Бабушко // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи : зб. наук. праць / [редкол. Л.Б.Лук‘янова (голова) та ін.]; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих НАПН України. – Київ-Ніжин : Видавець ПП Лисенко М.М., 2015. – Вип. 2 (11). – С. 21-28.