Abstract:
В роботі обґрунтовано і розроблено концепцію педагогічного контролю рухових здібностей із використанням змістового, методологічного, технологічного компонентів, спрямовану на підвищення ефективності управління фізичною підготовленістю студентів вищих навчальних закладів у процесі фізичного виховання. Виявлено нові дані про динаміку морфофункціональних параметрів і фізичної підготовленості студентів, яка характеризується різними темпами розвитку, особливо в період 17–20 років. Визначено належні нормативи прояву рухових 42 здібностей та їх прогнозовані моделі залежно від рівнів (низького, нижче середнього, середнього, вище середнього, високого) фізичного здоров’я студентів для засвоєння практичних завдань самоконтролю фізичної підготовленості.
Description:
Сергієнко В. М. Теоретико-методологічні основи контролю рухових здібностей студентської молоді у процесі фізичного виховання : автореф. дис. ... д-ра наук з фіз. виховання та спорту : 24.00.02 / Володимир Миколайович Сергієнко ; МОНУ,НУФВСУ. - Київ, 2016. - 44 с.