Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Василенко М. | |
dc.contributor.author | Горенко З. | |
dc.contributor.author | Петренко С. | |
dc.contributor.illustrator | ||
dc.date.accessioned | 2025-02-11T08:42:18Z | |
dc.date.available | 2025-02-11T08:42:18Z | |
dc.date.issued | 2024-06-17 | |
dc.identifier.udk | https://doi.org/10.32689/maup.ped.2024.1.1 | |
dc.description | Василенко, М. Сучасні підходи до корекції стрес-асоційованих станів дітей засобами фізичної культури/ Марина Василенко, Зоя Горенко, Сергій Петренко // Наукові праці Міжрегіональної Академії управління персоналом. Педагогічні науки. ─ 2024. ─ № 1(60). ─ С. 5-9. | uk_UA |
dc.description.abstract | Мета дослідження – здійснити аналітичний огляд науково-методичної літератури з проблеми застосування засобів фізичної культури як засобу корекції стресових станів у дітей. Методологія включає застосування теоретичних методів, аналіз документальних матеріалів та інтернет-ресурсів, дедуктивний, індуктивний методи та формалізацію. Наукова новизна полягає в тому, що вперше проведено мета-аналіз інформації про характер впливу засобів фізичної культури на симптоми стресових станів у дітей різного віку. Висновки. Не зважаючи на зростання інтересу до проблеми застосування фізичних вправ різної спрямованості з метою подолання стрес асоційованих станів у різних груп населення, практично не вивченим залишається питання контролю таких станів у дітей старшого дошкільного віку засобами фізичної культури. Встановлено, що для регуляції стресу ефективними виявилися аеробні навантаження помірної потужності; виявлена перевага аеробних вправ в корекції депресивних симптомів у дітей молодше 15 років над груповими силовими тренуваннями; зареєстровано позитивний вплив восьмимісячної програми рухової активності на психоемоційний стан дітей 6–7 років із застосуванням аеробних танців, спортивних ігор, силових вправ, бігу, стрибків на скакалці та гімнастики. В Україні розроблені методики антитрес-вправ для дітей різного віку. Йога як форма фізичних вправ також вивчалася як предмет терапевтичного впливу на прояви ПТСР у дітей. Було показано, що такі дихальні вправи, як глибоке та діафрагмальне дихання, мають заспокійливу дію на нервову систему, сприяють розвитку навичок саморегуляції у дітей. Перспективними визначено такі методи інтервенцій, як EMDR – десенсибілізація і переробка травм рухами очей та EFT-техніка емоційної свободи. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Наукові праці Міжрегіональної Академії управління персоналом. Педагогічні науки | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | № 1(60); | |
dc.subject | діти | uk_UA |
dc.subject | депресія | uk_UA |
dc.subject | тривожність | uk_UA |
dc.subject | стрес | uk_UA |
dc.subject | вправи фізичні | uk_UA |
dc.title | Сучасні підходи до корекції стрес-асоційованих станів дітей засобами фізичної культури | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/5797 |