Аксіологічний компонент у змісті здоров’яформуючої діяльності дітей молодшого шкільного віку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кашуба В. О.
dc.contributor.author Гончарова Н. М.
dc.date.accessioned 2025-01-23T11:19:56Z
dc.date.available 2025-01-23T11:19:56Z
dc.date.issued 2023-04-21
dc.identifier.issn 2077-6594
dc.identifier.udk 316.2:613.955:616-053.5
dc.description Кашуба, В. О. Аксіологічний компонент у змісті здоров’яформуючої діяльності дітей молодшого шкільного віку / В. О. Кашуба, Н. М. Гончарова // Україна. Здоров’я нації. ─ 2019. ─ № 2 (55). ─ С. 59-63. uk_UA
dc.description.abstract Умови сьогодення вимагають перегляду сформованої за тривалий термін системи фізичного виховання дітей молодшого шкільного віку. Дослідники звертають увагу на необхідність формування ціннісного відношення у дітей до власного здоров’я, як запоруки подальшого впровадження засад здорового способу життя у життєдіяльність дитини. У змісті здоров’яформуючої діяльності активізація ціннісного відношення у дітей до власного здоров’я є ключовим компонентом що забезпечує формування активної позиції дитини. Мета дослідження – визначити значущість формування ціннісного ставлення до здоров’я у дітей молодшого шкільного віку в процесі здоров’яформуючої діяльності. Об’єкт і методи дослідження. Об’єктом дослідження визначено процес здоров’яформуючої діяльності дітей молодшого шкільного віку. В процесі проведення дослідження було використано групу теоретичних методів дослідження, серед яких: аналіз та синтез даних науково-методичної літератури, ресурсів мережі Інтернет з питань необхідності формування ціннісного ставлення до власного здоров’я у дітей молодшого шкільного віку та місця здоров’яформуючих технологій у процесі фізичного виховання учнів початкових класів на сучасному етапі розвитку освіти; абстрагування, контент-аналіз теоретичних та методичних робіт, конкретизація та класифікація дослідження, прогнозування було покладено в основу діяльності щодо обґрунтування сутності аксіологічного компоненту у змісті здоров’яформуючої діяльності дітей молодшого шкільного віку. Результати дослідження. Під час розгляду категорії «цінності» у науковій літературі слід звернути увагу, що її ототожнюють з культурною та соціальною значущістю для людини певних предметів і явищ дійсності. Запропоновано формування у дітей ціннісного ставлення до здоров’я розглядати як обов’язкову складову здоров’яформуючої діяльності в процесі фізичного виховання через аксіологічний її компонент. Визначено схему реалізації аксіологічного компоненту технологій здоров’яформуючої спрямованості в процес фізичного виховання. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Україна. Здоров’я нації. uk_UA
dc.relation.ispartofseries 2019. № 2 (55);
dc.subject здоров’я uk_UA
dc.subject молодший шкільний вік uk_UA
dc.subject фізичне виховання школярів uk_UA
dc.subject цінність uk_UA
dc.subject аксіологічний компонент uk_UA
dc.title Аксіологічний компонент у змісті здоров’яформуючої діяльності дітей молодшого шкільного віку uk_UA
dc.title.alternative Axiological component in the sense of healthforming activity at junior school age children uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.identifier.uri https://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/5696


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу