dc.contributor.author |
Кашуба В. О. |
|
dc.contributor.author |
Гончарова Н. М. |
|
dc.date.accessioned |
2025-01-23T11:19:56Z |
|
dc.date.available |
2025-01-23T11:19:56Z |
|
dc.date.issued |
2023-04-21 |
|
dc.identifier.issn |
2077-6594 |
|
dc.identifier.udk |
316.2:613.955:616-053.5 |
|
dc.description |
Кашуба, В. О. Аксіологічний компонент у змісті здоров’яформуючої діяльності дітей молодшого шкільного віку / В. О. Кашуба, Н. М. Гончарова // Україна. Здоров’я нації. ─ 2019. ─ № 2 (55). ─ С. 59-63. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Умови сьогодення вимагають перегляду сформованої за тривалий термін системи фізичного виховання дітей молодшого шкільного віку. Дослідники звертають увагу на необхідність формування ціннісного відношення у дітей до власного здоров’я, як запоруки подальшого впровадження засад здорового способу життя у життєдіяльність дитини. У змісті здоров’яформуючої діяльності активізація ціннісного відношення у дітей до власного здоров’я є ключовим компонентом що забезпечує формування активної позиції дитини.
Мета дослідження – визначити значущість формування ціннісного ставлення до здоров’я у дітей молодшого шкільного віку в процесі здоров’яформуючої діяльності.
Об’єкт і методи дослідження. Об’єктом дослідження визначено процес здоров’яформуючої діяльності дітей молодшого шкільного віку. В процесі проведення дослідження було використано групу теоретичних методів дослідження, серед яких: аналіз та синтез даних науково-методичної літератури, ресурсів мережі Інтернет з питань необхідності формування ціннісного ставлення до власного здоров’я у дітей молодшого шкільного віку та місця здоров’яформуючих технологій у процесі фізичного виховання учнів початкових класів на сучасному етапі розвитку освіти; абстрагування, контент-аналіз теоретичних та методичних робіт, конкретизація та класифікація дослідження, прогнозування було покладено в основу діяльності щодо обґрунтування сутності аксіологічного компоненту у змісті здоров’яформуючої діяльності дітей молодшого шкільного віку.
Результати дослідження. Під час розгляду категорії «цінності» у науковій літературі слід звернути увагу, що її ототожнюють з культурною та соціальною значущістю для людини певних предметів і явищ дійсності. Запропоновано формування у дітей ціннісного ставлення до здоров’я розглядати як обов’язкову складову здоров’яформуючої діяльності в процесі фізичного виховання через аксіологічний її компонент. Визначено схему реалізації аксіологічного компоненту технологій здоров’яформуючої спрямованості в процес фізичного виховання. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Україна. Здоров’я нації. |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
2019. № 2 (55); |
|
dc.subject |
здоров’я |
uk_UA |
dc.subject |
молодший шкільний вік |
uk_UA |
dc.subject |
фізичне виховання школярів |
uk_UA |
dc.subject |
цінність |
uk_UA |
dc.subject |
аксіологічний компонент |
uk_UA |
dc.title |
Аксіологічний компонент у змісті здоров’яформуючої діяльності дітей молодшого шкільного віку |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Axiological component in the sense of healthforming activity at junior school age children |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/5696 |
|