Впровадження концепції здоров’яформуючих технологій в процесі адаптивного фізичного виховання дітей шкільного віку з порушеннями слуху

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Маслова О. В.
dc.date.accessioned 2025-01-23T09:08:12Z
dc.date.available 2025-01-23T09:08:12Z
dc.date.issued 2021-02-15
dc.identifier.doi https://doi.org/10.32652/spmed.2020.2.31-37
dc.identifier.udk 79.053.2+376.356+ 616.988.23
dc.description Маслова, О. В. Впровадження концепції здоров’яформуючих технологій в процесі адаптивного фізичного виховання дітей шкільного віку з порушеннями слуху / О. В. Маслова // Спортивна медицина, фізична терапія та ерготерапія. ─ 2020. ─ № 2. ─ С. 31-37. uk_UA
dc.description.abstract Мета. Визначити основні складові та схематичний зміст технологій здоров’яформування в процесі адаптивного фізичного виховання школярів з порушеннями слуху. Матеріали і методи. Аналіз і узагальнення даних спеціальної науково-методичної літератури; моніторинг інформаційних ресурсів мережі Інтернет; соціологічні методи (анкетування); метод викопіювання (огляд та вибір матеріалів з медичних карт); педагогічні методи (педагогічне тестування, педагогічний експери мент); методи математичної статистики. Методичну основу даної концепції у межах представленої наукової теми склали розроблені й практично апробовані в процесі адаптивного фізичного виховання дітей з вадами слуху інноваційні засоби здоров’яформування: технологія корекції показників фізичного стану школярів з вадами слуху засобами туристського багатобор ства; технології підвищення рівня фізичної підготовленості дітей старшого шкільного віку з вада ми слуху з використанням елементів спортивно-орієнтованого фізичного виховання; технологія корекції стану здоров’я і зниження ризику виникнення екообумовленої патології у дітей з вадами слуху у процесі фізичного виховання. Висновки. У ході проведеного дослідження визначено положення, які повністю співпадають з теоретичними і практичними результатами наукових пошуків провідних фахівців у галузі спе ціальної педагогіки, зокрема адаптивного фізичного виховання. Впровадження освітніх техно логій здоров’яформування в процес адаптивного фізичного виховання повинно пов’язувати медичні (медико-гігієнічні, корекційні, лікувально-оздоровчі), соціально-педагогічні (фізкуль турно-оздоровчі, спортивно-орієнтовані) та екологічні аспекти забезпечення якості життя дітей і молоді з вродженими або набутими вадами. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Спортивна медицина, фізична терапія та ерготерапія uk_UA
dc.subject адаптивне фізичне виховання uk_UA
dc.subject здоров’яформування uk_UA
dc.subject вади слуху uk_UA
dc.subject школярі uk_UA
dc.subject фізичний розвиток uk_UA
dc.subject фізичний стан uk_UA
dc.title Впровадження концепції здоров’яформуючих технологій в процесі адаптивного фізичного виховання дітей шкільного віку з порушеннями слуху uk_UA
dc.title.alternative Introduction of the concept of health-forming technologies in the process of adaptive physical education of school-age children with hearing disorders uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.identifier.uri https://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/5692


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу