Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Маслова О. В. | |
dc.date.accessioned | 2025-01-23T09:08:12Z | |
dc.date.available | 2025-01-23T09:08:12Z | |
dc.date.issued | 2021-02-15 | |
dc.identifier.doi | https://doi.org/10.32652/spmed.2020.2.31-37 | |
dc.identifier.udk | 79.053.2+376.356+ 616.988.23 | |
dc.description | Маслова, О. В. Впровадження концепції здоров’яформуючих технологій в процесі адаптивного фізичного виховання дітей шкільного віку з порушеннями слуху / О. В. Маслова // Спортивна медицина, фізична терапія та ерготерапія. ─ 2020. ─ № 2. ─ С. 31-37. | uk_UA |
dc.description.abstract | Мета. Визначити основні складові та схематичний зміст технологій здоров’яформування в процесі адаптивного фізичного виховання школярів з порушеннями слуху. Матеріали і методи. Аналіз і узагальнення даних спеціальної науково-методичної літератури; моніторинг інформаційних ресурсів мережі Інтернет; соціологічні методи (анкетування); метод викопіювання (огляд та вибір матеріалів з медичних карт); педагогічні методи (педагогічне тестування, педагогічний експери мент); методи математичної статистики. Методичну основу даної концепції у межах представленої наукової теми склали розроблені й практично апробовані в процесі адаптивного фізичного виховання дітей з вадами слуху інноваційні засоби здоров’яформування: технологія корекції показників фізичного стану школярів з вадами слуху засобами туристського багатобор ства; технології підвищення рівня фізичної підготовленості дітей старшого шкільного віку з вада ми слуху з використанням елементів спортивно-орієнтованого фізичного виховання; технологія корекції стану здоров’я і зниження ризику виникнення екообумовленої патології у дітей з вадами слуху у процесі фізичного виховання. Висновки. У ході проведеного дослідження визначено положення, які повністю співпадають з теоретичними і практичними результатами наукових пошуків провідних фахівців у галузі спе ціальної педагогіки, зокрема адаптивного фізичного виховання. Впровадження освітніх техно логій здоров’яформування в процес адаптивного фізичного виховання повинно пов’язувати медичні (медико-гігієнічні, корекційні, лікувально-оздоровчі), соціально-педагогічні (фізкуль турно-оздоровчі, спортивно-орієнтовані) та екологічні аспекти забезпечення якості життя дітей і молоді з вродженими або набутими вадами. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Спортивна медицина, фізична терапія та ерготерапія | uk_UA |
dc.subject | адаптивне фізичне виховання | uk_UA |
dc.subject | здоров’яформування | uk_UA |
dc.subject | вади слуху | uk_UA |
dc.subject | школярі | uk_UA |
dc.subject | фізичний розвиток | uk_UA |
dc.subject | фізичний стан | uk_UA |
dc.title | Впровадження концепції здоров’яформуючих технологій в процесі адаптивного фізичного виховання дітей шкільного віку з порушеннями слуху | uk_UA |
dc.title.alternative | Introduction of the concept of health-forming technologies in the process of adaptive physical education of school-age children with hearing disorders | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/5692 |