dc.contributor.author |
Маслова О. В. |
|
dc.date.accessioned |
2025-01-23T09:08:12Z |
|
dc.date.available |
2025-01-23T09:08:12Z |
|
dc.date.issued |
2021-02-15 |
|
dc.identifier.doi |
https://doi.org/10.32652/spmed.2020.2.31-37 |
|
dc.identifier.udk |
79.053.2+376.356+ 616.988.23 |
|
dc.description |
Маслова, О. В. Впровадження концепції здоров’яформуючих технологій в процесі адаптивного фізичного виховання дітей шкільного віку з порушеннями слуху / О. В. Маслова // Спортивна медицина, фізична терапія та ерготерапія. ─ 2020. ─ № 2. ─ С. 31-37. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Мета. Визначити основні складові та схематичний зміст технологій здоров’яформування в процесі адаптивного фізичного виховання школярів з порушеннями слуху. Матеріали і методи. Аналіз і узагальнення даних спеціальної науково-методичної літератури; моніторинг інформаційних ресурсів мережі Інтернет; соціологічні методи (анкетування); метод викопіювання (огляд та вибір матеріалів з медичних карт); педагогічні методи (педагогічне тестування, педагогічний експери мент); методи математичної статистики. Методичну основу даної концепції у межах представленої наукової теми склали розроблені й практично апробовані в процесі адаптивного фізичного виховання дітей з вадами слуху інноваційні засоби здоров’яформування: технологія корекції показників фізичного стану школярів з вадами слуху засобами туристського багатобор ства; технології підвищення рівня фізичної підготовленості дітей старшого шкільного віку з вада ми слуху з використанням елементів спортивно-орієнтованого фізичного виховання; технологія корекції стану здоров’я і зниження ризику виникнення екообумовленої патології у дітей з вадами слуху у процесі фізичного виховання. Висновки. У ході проведеного дослідження визначено положення, які повністю співпадають з теоретичними і практичними результатами наукових пошуків провідних фахівців у галузі спе ціальної педагогіки, зокрема адаптивного фізичного виховання. Впровадження освітніх техно логій здоров’яформування в процес адаптивного фізичного виховання повинно пов’язувати медичні (медико-гігієнічні, корекційні, лікувально-оздоровчі), соціально-педагогічні (фізкуль турно-оздоровчі, спортивно-орієнтовані) та екологічні аспекти забезпечення якості життя дітей і молоді з вродженими або набутими вадами. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Спортивна медицина, фізична терапія та ерготерапія |
uk_UA |
dc.subject |
адаптивне фізичне виховання |
uk_UA |
dc.subject |
здоров’яформування |
uk_UA |
dc.subject |
вади слуху |
uk_UA |
dc.subject |
школярі |
uk_UA |
dc.subject |
фізичний розвиток |
uk_UA |
dc.subject |
фізичний стан |
uk_UA |
dc.title |
Впровадження концепції здоров’яформуючих технологій в процесі адаптивного фізичного виховання дітей шкільного віку з порушеннями слуху |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Introduction of the concept of health-forming technologies in the process of adaptive physical education of school-age children with hearing disorders |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/5692 |
|